Graphics Girly Graphics

sehari bersama fatin & ikmal..& his siblings..

Hari ni jalan sakan aku gn atin..
asalnye nak main bowling gn si ikmal n adk2 dy..
aku gan atin berubah angin plak..
mana tak nye atin yg smgat ke'reko'an reko mara e2 mgalah..
katanya dy tak pandai main..
aku pulak smgt kkwnan mgjak kekwn men bowlg
alih2 mgikut si fatin ni..
apa2 pn
hve fun n enjoy with u all

Kisah Atin & air laici ais
 Nak dijadikan cite aku gan kwn aku ni pi la makan kedai mamak depan metro point
pada awalnye nak pi mkn MCD..
mmandangkan batang board mcd pn tidak kelihatan..
terpaksa la si atn menelan jugek mamak cuisine
aku order mee goreng mamak n  teh o ais limau (lau mkn gn fmly tak dpt den mrsa minumn brais ni..)
si atin ni pulak order kueh teow goreng n air laici..
nak dipendekan crita..
kwn bek aku bengang btul..
mna tak nya air laici dy RM3..
dy tak puas hti..ktanya kdai uh cekik drah
and da last dy makan gn tak senang hati
maybe faktor kenaikan gula and barang2 skg ni
lau aku hemm
bek wat air laici kat umah..
lagi berbaloi rsanya..

MONOLOG SDN BHD
*TAK PE LA BLJR DR PGALAMN..THANKS FOR OUR SUPIR PROFESSIONAL//CEKAP PEMANDUAN a.k.a ikmal..HMPIR SPRUH NYWE DEN NOK MLYG..

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright