Graphics Girly Graphics

Kejutan Nikon D5100


Yeah..akhirnye dapat juga aku memiliki melihat nikon D5100..milik abah aku
bak kata pepatah aku

"Barang abah aku,barang aku jugak,barang aku,barang aku"

haha macam itu lah affair kan??hehe
sungguh keterujaan aku tengok
patut lah dia tak heran sangat pun camera sony dia hilang di Kuantan baru-baru ni
pekene kamera dslr baru mau tak ingat yg lama..
btw..aku sedor tak mampu memilikinya 
so,tengok jela abah aku guna..aku of course jadi modelnye..haha

sekarang tak ada la gambor hasil pembenihan nikon D5100
so nak show kat semua kene tunggu 
Pak cik Din upload dlm lappy dia
baru leh kebas..
ok la mengantuk sgt ni..
dada..didi..dudu
(bermimpi menjadi photographer sambilan dan pergi travel bawak camera dsrl..hehe
berangan lebih ni)

*tgok sendirilah ye cam ne Nikon D5100 tu
cheq nak jd bek tak moh copy paste dari pakcik goggle lg..hee~
so attach URL jele





Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright