Graphics Girly Graphics

Impian Amalina

Assalamualaiku..selamat pagi buta..saje je menaip pagi2 buta ni..hah..tak sangka dah sem 3 teman di Unikop sbg pelajar akaun..susah senang dan pahit maung terasa sangat2..Tinggal 3 sem je lagi (INSYALLAH 3 sem lagi..jgn mohon ditambah sem..amin..).Bermakna tolak tambah darab bahagi berbaki 1 tahnu 1/4 bulan je nak habis diploma..Lau dah alang2 habiskan sampai degree lah kan??

Berdasarkan suggestion abah aku..dia macam tak bagi dah aku amik bidang akaun..susah survive..ada betulnya juge..sangat2 susah bg aku..belum sem akhir dah rsa frust n give up..tapi aku kuatkan smngat sb one day teman nak wat bisnes sdri..so amik akaun ok lah..
Abah aku teman kata..teman ni nampak kecenderungan dalam bidang edit2 gambar..bidang2 graphic*blushingMonkey Emoticons yup
 I'M ADDICTED!!! sampi pukul 6 pg mta aq boleh than tok benda2 ni..Ap kata ONE day bukak bisnes advertising kan??(teman yg bg berpendapat) tak pun aku teringin nak jadi photographer...aku jenis suka melihat dan menilik...sejak kecik lagi..lagi2 gambar..tengok sejuta kali pun tak pernah rasa bosan atau jemu..punye tenung sampai boleh tembus gambar..hehe..

So ONE DAY..aku dah plan nak continue degree course apa kat UiTm Monkey Emoticons


  •  Fakulti Perakaunan                              AC220     Sarjana Muda Perakaunan dengan Kepujian
  • Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka       AD221     Sarjana Muda Seni Lukis dan Seni Reka (Kepujian) Seni Reka Grafik & Media Digital   #
  • Fakulti Pengurusan & Perniagaan    BM229    Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan dengan Kepujia (Perbankan Islam )
  •  Fakulti Undang‐Undang                      LW213   Sarjana Muda Pengajian Undang‐Undang dengan Kepujian
  •  Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka      AD227     Sarjana Muda (Kepujian) Fotografi dan Pengimejan Kreatif   



Yang mana aku cross tu..mmg harapan lah kan??hahaMonkey Emoticons tak kan aku ambik punya...Monkey Emoticons lagi pun 4 course je boleh pilih2 taw!
aku amat suka benda2 cantik..dan comel..dulu aku sangat pentingkan bidang professional..tapi sekarang aku tahu kemampuan aku..bidang perakaunan bukan bidang mudah utk aku ..aku kalau boleh nak corncer semua bidang yang ad..tapi slow2 lah kan??

ok la apa2 ketentuan Allah..kalau tiba2 aku genius gila dalam bidang akaun.. apa pun akan berubah..belum tentu..ok lah nak tidow..
SalamMonkey Icon




Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright