Graphics Girly Graphics

Mencari cinta @ nafsu?

Assalamualaikum...huhh teman bercerita bukan untuk membuka pintu rahsia hidup teman.Tapi nak khabor ni.Jadi manusia biarlah beradab sopan sikit jangan msuk rumah berpintukan jendela..opss tiada kaitan dengan rumah!Semenjak IM facebook jadi makin bang*** tak boleh offline cam dulu..macam haramss la kan??aku ni amat jarang sekali la nak On..tapi skg dah IM tu terlopong je..apa pun tak boleh lagi dah~Monkey Icon

Straight to the point,sekarang!! Mengenai seorang mamat bernama MH ni,..adoii naik pening dah aku..
tak layan berduyun2 mesej dari dia..tak pernah kenal..tak tahu apa2 pun tentang dia..
OMG tiba2 minta couple dan paling physico!ajak kawin jadi bini dia!!Apa aku ni teman tapi mesra ke dengan dia
aku budget dy dok Sg.P rupe2nye orang sekampong,Bangi jugak..mampoiiihh
come on jadi lelaki biar bermaruah sikit bro!!ni lah...ni lah manusia yang tak ada rasa malu..
ayat dia memang tak boleh bla lah kan...memang tidak le aku kan??konon nak mengisi kekosongan.
.come on byk keje lagi daripda layan kapel bro..
paling buat hangin...boleh plak mention benda lucah sje la aku wat blur..tapi hti makin PANAS!! 
Ini ke lelaki melayu yang nak dijadikan calon suami..??memang tak lah kan
Jadilah lelaki biarlah baik..bg salam ke..ni mmg tak beradab lgsung
bila ko cakap pasal benda2 lucah..
aku nak jadi member ko pun aq pikir 1juta kali..inikan nak jadi gf ko...erghh..BLOCK&SPAM ko trus..

Even aku ni single aku tak lah kemaruk nak kapel lagi..
buat masa ni..banyak benda aku nak kejar dalam hidup.
Kalau ada jodoh adalah..
lau tak ada..mungkin belum sampai seru..

apa2 pun sye Msh mnunggu MR..IR sye!!!Monkey Emoticons
im still waiting...


~sekian Terima Kasih~



Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright