Graphics Girly Graphics

assalamualaikum..huh seronok betul dengar lagu LELAKI SEPERTI AKU TAPI
kali ni versi WANITA SEPERTI AKU pulak..haha




Memang tak ada lelaki wanita seperti aku 
Tapi yang lebih baik banyak
                            Memang tak ada lelaki wanita sehebat aku

Tapi yang lebih hebat banyak
                                  Maka tak perlu kau susah hati
   Banyak lelaki wanita yang bisa kau pilih

Untuk kau jadikan sandaran hati
                              Memang tak ada lelaki wanita seseksi aku

    Tapi yang lebih seksi banyak
                                Memang tak ada lelaki wanita secantik aku

      yang lebih cantik banyak
                                      Maka tak perlu sedu sedan itu 

                Jangan sampai kau rendahkan dirimu
                Memaksa aku menjadi awekmu
                                             Oo baby baby 
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau comel
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada 
Lelaki wanita yang tertarik

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
                                         Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu

Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
                             Ceritanya aku sedang belajar setia 

Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua
                                          Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau comel
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki wanita yang tertarik


Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
                                         Bercinta aku mahu 
Tapi tidak denganmu 

Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu
                                                 Oo baby 
Jangan kau marah sebab ku  
tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki wanita yang tertarik


Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
                                           Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu

Kekasih yang menunggu
                                Memang tak ada lelaki wanita seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright