Graphics Girly Graphics

Pensil dan pemadam



                                                                         credit encik google


pensil : pemadam maafkan saya..setiap kali saya lakukan kesilapan pasti badan awak sakit-sakit sebab padam tulisan yang dibuat saya kan??

pemadam : tak mengapa pensil..ini sudah tugasan dan saya sudah melalukan tugasan saya tanpa mengeluh..janganlah kau bimbang pensil ada hikmah disebalik kesilapan tu..mungkin akan menjadi lebih baik dari masa lalu,bukan??saya memang ditugaskan untuk memperbetulkan kesilapan awak.Walaupun saya tahu riwayat saya akan tamat tidak lagi akan ada peganti pemadam yg seterusnya akan terus menyambung tugasan saya untuk awak..awak jangan risau dan teruslah berbakti sehingga ke karbon terakhir

pensil : Terima kasih pemadam..saya akan kenang jasa awak sampai bila-bila


p/s setiap tugasan atau tanggungjawab harus dilaksanakan jua dengan penuh amanah dan sabar
Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright