Graphics Girly Graphics

Bila Takdir...

Walaupun Tuhan memberi awak seketika dalam kehidupan saya
ia tak bermakna saya dan awak akan terus terpisah..
Saya yakin perpisahan kita ini hanya sementara..
bukan bermakna kita menjauh
Saya akui..
saya lemah bila saya jatuh cinta dengan awak
saya tahu kamu berpura2 kuat dan tabah dengan perpisahan kita
sedangkan hati kita rapuh..
Tapi saya still bersyukur kita boleh berkawan
sememangnya ditakdirkan kita besahabat sahaja..
soal hati
tak apa awak sy cuba belajar untuk lupakan awak
lagipun saya nampak awak bahagia dengan orang baru
saya bahagia tengok awak bahagia
maknanya ada perempuan lain yang membuatkan awak lebih bahagia.
semoga awak berbahagia,sahabat...

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright