Graphics Girly Graphics

Azam baru..perangai semakin' gooood'...haha

my life in progress 









huh..da lama tak edit blog..ats faktor kekangan waktu..hehe..tahun ni segalanya dah berubah..anis sedang coba2 untuk menjadi lbih agresif and mesra alam gitu..tp mcm gile2 plak..rmai org perasn aku happening je smcm..klah org nak kwin dah..huk2..maybe anis berubah mengikut masa..anis tak nak orang mengambil kesempatan diatas kelembutan dan sifat diam aku ni dlu..so aku kne brubah..suka atau tidak up to you all..cara aku,hidup aku..asal anis tak kacau hidup orang..btul tak??kadang2 perlu juga anjakan paradigma dalam diri ini..kalau tak sampai bila orang dok pijak kepala kita..btul tak??btul2..(upin n ipin).satu lagi sekarang anis lebih cool..tak kelam kabut sangat cm dlu...pergi kelas awal..bguskan??haha..poyo tak habis2lah aku ni..oklah setakat ini jelah..time for study..microeconomics..wduh2 tension btul bab2 membca..check n out..wink2:)





Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright