Graphics Girly Graphics

Pengalaman menDerma Darah

mampu tersenyum lagi taw..hehe..:)
Wahh..dah lama rasanya tak tangan-tangan aku tak merayap nak menaip untuk menulis blog ni..rindu betul...haha.nak jadikan cerita pada 26 januari 2011 ..semalam..anis mencipta pengalaman berharga menderma darah di student centre kolej tempat anis belajar...haha..seronok dalam ketakutan...yang paling tak boleh tahan lawaknya...akk senior aku yang kata nak meneman aku je..sgup tak nak tengok darah pun akhirnya sama2 derma darah jugak..macam tu lah jugak kawan bek aku ..tak boleh blahnye..dy tersangatlah cuak sampaikan macam2 dia tanya dekat nurse2 kat situ dgn macam2 soalan..totally..memang seronok mencipta pengalamn menderma darah ini wlupn saya ad mslh ksihtn dan antibodi yg lemah kedegilan ttp ada..hihi


Nak cakap pasal sakit..sekarang dah ada kemajuan teknologi dalam perubatan..dah macam2 ubat nk kurangkan rasa sakit tu..so nak kata sakit..dah tak sakit mana lah...rsa macam gigit smut sikit je..:)serius tak sakit....tapi effect selepas uh yg agk mncbarlah...badan2 sakit2..pening..mengantuk..letih..tapi seronok  betul..percayalah...memandangkan derma duit dah selalu sangat buat..sesekali nak jugak try derma darah pulak..ye tak???hihi..okeylah mhu out dlu..slmat beramal...





Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright