Graphics Girly Graphics

Result Sem 3

 Online Users
Assalamualaikum..alhamdulilah saya masih lagi dikejutkan dari mati saya yang seketika.rasa bersyukur sangat..Allah masih panjangkan umurku.Masih dlam shock yang amat..sb hari ni penentu hari esok2 dan seterusnya...

Pagi2 lagi aku dapat calling dari abah..

abah : hah..da tahu dah result dah keluar.. 2 failed
aku  :(tergamam seketika..kejang thap gaban)apa yang failed
abah : akaun 1 lagi ni nama dia pelik..abah pun tak tahu
aku :pointer?
abah : tak thu la nak tengok mcm mana..tgok sdri le abah tak thu nak tgok
          (yang amik exam ayah aku ke aku ni??? )


harap maklum ya..email tu bapak saya yang buat..so apa boleh saya lakukan..delete??tak mungkin sb akan diketahui jugak..sgala result saya akan dia dulu yang ketahui..so,saya tak dapat nak sorok le..hurmmm)

** failed 
               FAR150
               MICROECONOMICS
         

berjumpa lagi ye..korang berdua..dan disini saya ingin tekankan bahawa..saya harus memperkasakan lagi usaha yang sedia ada..bkn di zaman sekolah lagi ye..ok sye nk prepare tok stdy far 150 n microeconomics dgn lbih bek


Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright