Graphics Girly Graphics

Ujian yang sangat getir dalam hidup

 Online Users

Ya Allah lepas satu2 ujian yang menimpa aku ttg result final..muncul pula msalah baru maybe ptptn aku tersangkut sem dpan..banyangkanlah.hidup di Kuala lumpur..maintanance tinggi..macam mana aku nak hdapinya tanpa duit pinjaman pelajaran..tak termasuk buku..yuran2 semua tu..maybe ada ayah ok lah..tapi sampai bila nak berharap..aku tak berani nak cakap kat diorang ptptn aku sankut sem ni..dgn harapn kerje part-time hjung minngu dpn meringnkn beban aku..doakn lah segala urusan ku dipermudahkan Ya Allah...


Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright