Graphics Girly Graphics
Monkey IconNAMA KOME DALAM I/C APA?
Anis Amalina atau nama glamour ANIS AMALINA BINTI ZAINUDIN


Monkey EmoticonsCE CITE SIKIT LATAR BELAKANG KELUARGA

Anak sulung kepada Tan Sri Zainudin dan Puan Sri Che Mahazatu Suzana.Mempunyai 6 adik-beradik.Ada 2 orang adik laki2 bajet goood dan 3 oramg adik perempuan bajet hott. Mak abah asal dari Kelantan.Aku dibesarkan di KL selama 8 tahun dan selebihnye aku di besarkan di Bangi.

Monkey EmoticonsTAHUN NI KOME SAMBUT HARI JADI BILA?
every year same je 14 NOVEMBER tak pernah berubah @ lompat tahun...

Monkey IconsDAH BERAPA TAHUN KO KOREK ILMU??
masuk ni dah 13tahun tak termasuk tadika masa umur 6 tahun..hee~

1999-2000 :Sekolah kebangsaan Gurney 2,Kuala Lumpur
2000-2001: Sekolah Kebangsaan Jalan 3,Bangi
2001-2004 :Sekolah Kebangsaan Jalan $,Bangi
2005-2009: Sekolah Menengah Kebangsaan Jalan Reko
2010-sekarang :Kolej Bersekutu UITM,Kolej Unikop dlam bidang Diploma Perkaunan

Monkey IconKO RASA2 KERJAYA MANA YANG KO RASA TERBAIK UNTUK KO??
Bidang perguruan
Bidang perniagaan kecil-kecilan

Monkey WinksKO DAH ADA TEMAN ISTIMEWA
Belum lagi setakat ni,belum sedia kearah itu.bagi aku lau ada jodoh aku terima dengan hati terbuka..kalu tak ada maka tak ada lah...tapi aku ni jenis cerewet dalam mencari someone special..maklumlah aku ni dah lah tak sempurna..kalau nak ubah kehidupan dengan lebih baik..carilah calon yang terbaik bukan?? dok gtu??

Monkey EmoticonsKAWAN YANG KO RAPATLAH SETAKAT NI..MASIH KAWAN BAIK DENGAN KO SEJAK BANGKU SEKOLAH
fatin asyiqin a.k.a eqin N fatin izzati a.k.a atin a.k.aunty sejak dari tingkatan 1 lagi aku bek dengan deme ni..

Monkey EmoticonsAPA AKTIVITI YANG KO SUKA??
makan
tidur
blogging
masak benda baru
edit2 gambar/video
hang out dgan member2
wat aktiviti advancer

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

4 comments:

Miss AZ said...

sy pun suka makan n tidur.. keh3! ;)

arenice said...

hee~

Unknown said...

wah cantek ah blog dia . letaklah shoutbox senang sikit :D
mggu dpn ayh eqin xde seminggu . boleh keluar sebab ade keta :D

arenice said...

da wat hr tu..nti kte try wat hee~

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright