Graphics Girly Graphics

tolonglah ye

 Online Users

Tengah saat2 ber'chat'2 dgn si Awal n Si Pinaz kat fesbuk tadi tiba2 didtgi dgn msj dari sseorang yang langsung aku tak pernah kenal..Ok finelah kalau dia say Monkey Emoticons bukan?? so i'm juz reply hi...ok..suddently dia mintak nombor..hah?? no plat kereta kah?? no rumah ka?? of koz la no telefon..So aku jadi hairan sekejap.Tak kenal tapi tiba-tiba minta nombor telefon.tu yang nak buat aku Monkey Icons .Aku ni faham2 sendri la ye..mmg liat nk bg no fon org yg bru aku knal..tkut nti macam2 terjadi.Sebgai langkah berjaga2..aku tak bagi dia pun terus off chat..aku pun menarik nafas lega...Monkey Emoticons

Bukan apa aku ni suka fikir jauh sangat..sifat hati-hati dalam berkawan pun aku sangat jaga.aku sangat memilih dari segi berkawan,bukan apa untuk langkah berjaga2 supaya kita tahu baik buruknya .Berbalik pada lelaki yang minta no fon tadi.Aku ada bertanya pada dia dah Royal wedding emoticon William and Kate  ke?Kenapa aku tanya macam tu..Penting ya perempuan2 kat luar sana..supaya tak di'ngap' oleh sang buaya darat ni.Kita bukan apa ,tak nak kerana diri kita sendiri..rosak rumah tangga orang lain..kan tak baik tu..So nak kenal tak payah lah melalui facebook2 ni..sangat bahaya Adalah lebih baik kita kenal melalui kwan2 rapat kita,kawan sekolah,kawan lama ke itupun belum tentu baik ye..Apa2 pun serba serbi dunia sekarang sangat mencabar.jadi berhati-hatilah dalam setiap perkara yang kita lakukan supaya tidak tersalah langakah kalau tidak sukar kita nak berpatah balik..


Monkey Icons
bertindak bijak ye
clap ur hand :)

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright