Graphics Girly Graphics

Sentap menyentap

 Assalamualaikum..dah lama tak  wat entrie baru ni..haii macam2 berlaku minggu lepas..ada yang sampai nk ketawa (bohong)..serius sangat bosan semester niMonkey Emoticons...sebab nobody can i believe it..huhh..minggu ni sangat buat aku ssak kepala..aku betul2 naik hangin bila orang cuba nak nek kepala kan??Monkey Icon yela..aku tahu aku ni tak da byk brang..perlu la faham..janganlah buat bilik tu hak anda sorang..
yela cuba fikir anda  di tempat saya..tiada ruang untuk barang saya dan junior..even ada satu almari kosong..ttp ada barang awak..tapi saya tetap faham awak banyak koleksi baju..hurmm..

saya pun letak lah buku sya di rak bawah almari kosong..itupun saya sabar lagi.

Tapi saya tak tahan sabar bila awak letak baldi awak bawah katil sayaMonkey Icons

..saya tahu saya ni gemuk..bila baldi tu letak bawah katil berdegang la bila katil bertemu baldi..saya takut pecah pulak baldi awak tu..so saya terpaksa cakap dengan awak yang saya tak selesa ada barang awak dibawah katil saya..saya suruh letak dibelakang ..awak kata nanti tikus gigit(sedangkan dulu letak baju dekat belakng tak ada masalah pun...) bila suruh letak dekat sebelah cermin..awak kata nanti bau busuk...dah tu nak tukar pulak ktil gan saya..sya dah tak faham dah apa masalah awak ni..

awak baru 2 minggu dengan saya..patutnya awak ditempat baru cuba paham dengan suasana baru..saya tahu bilik baru awak besar..tapi tak bermakna..semua barang awak nak letak..awak kena jaga hati yang sebilik dengan awak..

bila saya ajak bincang awak bawa keluar isu lain..Monkey Iconskata saya ni kedekut ilmu...sibuk dengar perbualan awak dengan pakwe awak pulak..huhh..soal perbualan awak dengan pakwe awak..maaf saya tak nak ambil tahu..even saya tak berpunya..tak luak pun untuk pengetahuan saya..kalau saya kedekut ilmu,buat apa cita-cita saya nak jadi cikgu...tapi tak pe saya ambil kata-kata awak uh sebagai kata-kata positifMonkey Winks


(kejujuran itu amat sakit utk diterima...tp kejujuran itu menjadi guru yg terbaik mendidik kita dari melakukan kesilapan yang sama) Monkey Emoticon

..apa pun segalanya sudah selesai..mungkin kita kawan..tapi tak sama bila kita satu bilik..kita masih belajar mencari keserasian mungkin saya kenal awak sebab kawan tapi bukan kawan sebilik..so saya anggap,ia mungkin salah faham..mungkin perkara awak suka..saya tak suka..mungkin perkara saya suka ..awak tak suka..saya harap perkara yang lepas kita jadikan ia satu pengajaran untuk mematangkan diri kita..first and farmous..saya nak minta maaf.saya tegur bukan saya nak memburukkan awakMonkey Icon..awak selama ni baik sangat dengan saya..disaat saya susah dan senang awak sentiasa tolong saya..Saya sangat berterima kasih dengan awak.cuma nak kita sedar menyedarkan antara satu dan yang lain..saya datang kolej ni bukan nak cari musuh..saya datang nak belajar..
salam sayang buat awak.....





.(kejujuran itu amat sakit utk diterima..tp kejujuran itu menjadi guru yg terbaik mendidik kita dari melakukan kesilapan yang sama) 




Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright