Graphics Girly Graphics

Salah saya ke??

Assalamualaikum...hye semua..da lama tak tulis entrie ni..maklumlah busy macam2 kerje sekarang...assignment pun da mula menimbun..huhh
adoiii dalam keributan menguruskan kehidupan sebagai pelajar terselit juga satu masalah tak tahu lah masalah dari segi apa..ni hah..adalah hmba Allah ni tak tahu lah kecil hati ke apa..bese dia sangat rajin sms aku..skg dah tak berapa rajin..maybe kecil hati dengan aku kot..tapi  salah aku ke??? meh aku cte skit dari awal..

hari tu..dy ad msej kat aq yang dia bkwn bek dengan peminat dia..lau org tu single tak pe..ni dah ada makwe pulak..

"lau kamu rasa nak berkawan boleh..tapi kamu kena jaga hati dan perasaan makwe dia jugak."
"ala..dulu masa budak-budak yela nak jealous..sekarang dah besar..taki"
"yela itu kamu..macam mana pulak makwe dia..kamu kena jaga jugak senstviti makwe dia uh..?"

hah...cam tu la text kami terakhir...so apa pendapat korang??aku salh atau dia??tegur salh tak tegur nanti hurmmm bikin serious la...huh...dah start wat pael dahhh perempuan uhhh..agaknye suka kot perkara lama berulang kembali???Monkey Icons Yoyo



Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright