Graphics Girly Graphics

Sekali lagi ditimpa dugaan..

mengambil kesempatan kelas kejap je hari ini...aku nak tulis something..sekali lagi aku ditimpa ujian yang sama macam awal tahun lepas ..tapi kali ni mmg wat aku stress tahap gaban lah..hari tu,aku jumpe doktor sb ada masalah kesihatan..kesudahannya 2 thun aku ada prob mcm ni bru dia suruh rujuk pakar hospital...apa lah doktor tu..mmg wat aq depress..kalau dulu2 lagi dia cakap.mybe tak payah aku keluar duit utk klinik dia..hurmm...seriously..aku sangat tertekan sekarang.macam2 perkara nak kena fikir..quiz..test..nk wat mdcl check up lagi..mmg menguji kekuatan dan kesabaran aku lah kan???hurmm..doa2kan lah aku ok lepas mdcl check up cuti midterm ni..mudah2an tak lah yang serius k...wasalam



Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright