Graphics Girly Graphics

Bangga ke berlagak!

Assalamualaikum..petang2 selasa yang muhibah
 ni aku teringat cerita malam isnin 2 minggu lepas.Adoii sampai sekarang aku takkan pernah lupe..
malam tu kami sekeluaraga ke rumah terbuka saudara mara belah mak di bangi lama..nak dijadikan cerita masa dalam perjalanan tu..

ayah aku lah saja tanya adik aku,Alang konfem ke nak ambil jurusan IT nanti lepas SPM (walaupun PMR still belum amik..)Dah tu ayah aku pun dah start buka story morri masa dia lepas SPM dulu..perghh sangat membanggakan apabila dia berjaya mendapat UTM dalam bidang kejurutearaan Elektrik..(aku sdri pn tak pernah tahu..haha)..bla..bla..bla..dengan megahnya tengah ayah aku bercerita ada budak kecik ni mula buka mulut

"Abah..abah ni bangga ke berlagak??"
amekaw!! sentap hati mak nak..aq dengan mak aku pun pakat gelak beramai-ramai..ayah aku hanya mampu tersengeh..aku pun mula dalam hati aku pun berkata2 macam adik bongsu aku tu jugak..tapi aku malaslah nak bising..Tapi tak sangka adik bongsu aku begitu jujur dan ikhlas memberi komen  dengan selamber dekk dy je ok...amir..amir
sis love u some much damn it..hehehe


ni la adik bongsu kesayangan aku yang sangat selamba dek dia je..haha


Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright