Graphics Girly Graphics

Terima kasih MR IR sentiasa ingat janji kita

assalamulaikum..ya Allah masih dipanjangkan usia untuk tangan terus menaip entri terbaru..rasanya baru minggu lepas update entri.Kali ni aku nak taip entri tentang MR IR aku yang jauh daripada pandangan mata aku...Nak kata jauh dalam KL juga .


Mr IR merupakan 'teman tapi mesra' sejak berzaman sekolah lagi..amboii pandai dah anok Pok Din sore ni..haha..Nak kata boyfriend..belum declare lagi.(tidak mengamalkan konsep couple mengapel ni ye).Sesungguhnya,saya sangat sukakan dia kerana dia yang terbaik...Dialah sumber inspirasi aku..dan semangat aku sekarang.(sila lah muntah darah dengan ayat2 aku ni..)


Berbalik lah pada tajuk entri..ala bukan berjanji apa pun..dan tak sangatlah penting untuk korang tapi PENTING UNTUK AKU..


masa awal aku belajar..aku gan dia adalah wat perjanjian main2 ..sekadar bergurau senda ia bermula sesiapa diantara yang dapat sambung degree dulu.dia kena belanja makanlah kan tanda meraikan kejayaan dapat masuk Universiti dulu.Monkey Icons


Monkey Emoticons
Tapi tak sangka dia masih ingat weihh..aku terharu sebab tak sangka dia punya ingatan tulus ikhlas janji uh masih lekat dalam ingatan dia..aku sendiri pun ingat tak ingat.Monkey Icon
sebab tu la aku sayang gila kat kau..sangat terharu..


walaupun kau tak tahu aku sayangkan kau..tapi menurut best friend aku yang sentiasa nak termuntah darah hijau,kuning pink mendengar luahan hati aku pada kau ni..


"Kalau dia ingat janji dia gan kau petandanya dia sentiasa ingatkan kau.."

aku appreciate gila kat kau MR.Ir..aku hargainya sangat2
tak sabar nak tunggu kau kat Gombak nanti weihh..macam biasalah,kau belanja aku makan steamboat ,aku tolong tunjukkan jalannya..hehe.Hope kau ingatlah nanti kau da masuk degree uh weihh aku kepingin gila makan steamboat lah weihh..lagi2 kau yang belanja..haha Monkey Emoticon












Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright