Graphics Girly Graphics

Muncit Oh Muncit




.macam sweet je dengan panggilan 'Encik Muncit'..Rice ballssapelah yang bagi gelaran paling hina tu kalau tak aku..hahaha.Monkey Icons Cici.tak pe sebab orangnya sangat cool..relex2 sudah.Btw siapa pulak En Muncit ni sbnrnya kan..??



  • Dia merupakan selaku 'pembuli tegar'dalam kelas aq (aku merupakan mangsa utama)Monkey Icons
  • Dia ni suka cari masalah dengan aku,dia suka marah2 aku tak tentu pasal  Monkey Winks(taktik tackle cara zaman jahiliah...sangat kuno dan kejam k hanya perempuan sekental aq je mampu bertahan..wakaka)
  • Tapi kadang2 dia suka buat aku marah..(sbb dia kata muka aku cantik kalau marah..haha haktuihhh..Monkey EmoticonsSILA MUNTAH WARNA WARNI SELEPAS BACA  K..haha)

asyik menceritakan keburukan dia je kan..meh la aq cita kebaikan si Muncit ni..

  • Dia sangat caring terhadap kawan2 dia...(dia 5x ganda caring sal aq..haha..perasan lagi..haktuihh..)Monkey Winks
  • Dia selalu bagi semangat dekat aq maklumlah aku kan selalu lemah semangat..Monkey Icon(ok..semangat2 jitu ni dia bagi time kita org dah berbaik dan dah mula rapat..haha)
  • Dia cikgu aq paling koollllllll ...dia tak marah pun..tp ayat dia biasalah "cuba ko fikir dulu..."Monkey Iconsmemang stahun la ko tunggu jawapan aku..haha (dia cikgu akaun aku..dia cikgu yang cukup penyabar mengajar aku..sangat terharu..maklumlah otak aku loading sedikit slow...haha)
  • Dia sangat jujur dan baik hati sebenarnya....(ok ni bgus..i like about him...kali ni aku pengsan terus lepas typing post ni..heeeeeeee)
Monkey Icon Yoyo

ok lah tu jelah setakat ni senarai kebaikan dan keburukan si MUNCIT...next time aku sambungkan senarai keburukan dan kebaikan Si Muncit lagi tok post yang akan datang...

Monkey Iconp/s :kalau muncit baca..jangan marah taw..aku sekadar bergurau..jangan komen sal pepe sal post aku k....bukan niat nak mengungkit..just SHARING IS CARING

salam sayang tok MUNCIT Pucca Love




Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright