Graphics Girly Graphics

Maafkan saya Muncit










sememangnya aku nak bagitahu secara terus terang aku malu
yelah dah fikir kau bukan2 (sbnrnya takut sebab rasa salah)




aku dah salah menilai kau muncit
aku terlalu lurus dan mudah sangat mempercayai kata-kata orang.. 

lagi satu,aku ni bukan apa sangat fobia dengan perkataan

MENIPU & DIPERMAINKAN PERASAAN  
sebab diri ini pernah diperlakukan seperti itu..so aku terpaksa mengambil langkah berhati-hati dalam berkawan dengan lelaki (itulah sebabnya aku susah nak berkawan) 
bukan niat aku nak jealous kisah lama kau okey..
kalau nak jealous dah lama dah aku maki hamun kau 
tapi sebab aku dapat tahu dari informer tidak bertauliah atas cubaan kau menipu dan permainkan perasaan aku memang hanginlah aku satu badan.. (apa ni merepek suda)


tapi lepas kau jelaskan semua baru aku faham
(itulah anis malu bertya sesat jalan pulang..haisshh)




maafkan saya muncit
saya salah...i'm sorry emoticon


muncit kau maafkan aku kan??



pesanan anis amalina : so muncit kau sudah tahu apa yang paling aku bencikan
...so jangan sesekali buat okey..
kalau tak nahas aku kerjakan kau





mood sedang mencuba mengembalikan kepercayaan






"Learning to trust is one of life's most difficult tasks."
Isaac Watts






Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright