Graphics Girly Graphics

Tuna magic??ada power ke?




da lama tak update entri
ni tetiba nak update sal benda baru tahu masa pergi beli barang dapur tadi
korang penah dengarkan jenama






 AYAM BRANDS
woohh tu sape tak kenal weihh yang jual ikan sardin dalam tin tu
yang bujang2 suka makan tu...(mak aku pun selalu msak ikan sardin dlm tin jugak..hehe)
sekarang ni segalanya serba serbi segera weihh..hurmm..
ni hah terbaru..ayam brands buat keluar produk baru
TUNA MAGIC  pulak dah...

aku mula-mula pelik jugak nama dia weihh..asal tuna magic..boleh bertukar rupa ke tuna ke ikan parang ke ikan duyung ke..haha
perghh rupa2nya..tuna ni memang mudah nak masak..pernyediaan tok orang2 malas masak @ tak reti masak..haha

sebab apa aku cakap cam tu..

  1. korang just tanak nasi putih je
  2. lepas uh da masak nasi uhh
  3. tgah2 nasi panas korang campur je n kacau2 dy 
  4. nasi putih + tuna magic uhh  (no need to frying)                                                                       

tadaaa jadi la mcam ni...

kredit dari ayam brands copration
ohh  TIMUN,TOMATO DLL hiasan semata2
JANGAN TERTIPU DENGAN ADVERTISING :)

urmm mudah dan segera..2 PERISA YANG MENJADI TARUHAN

mak aku pun ada beli satu sekadar nak mencuba :)

tapi aku suggest lah ye..
(kalau sesiapa tak boleh terima diam2 sudah)
kalau yang dah berumah tangga ada anak,bini/laki tak payahlah masak makanan2 segera macam ni selalu 
(lau sekadar mencuba tak pe)
aku bukan apa.yelah lau dah jadi bini orang biarlah masak pakai air tangan sendiri lebih berkat..tak ke elok cam tu??
baru terasa air tangan isteri..perut suami pun senang hati ,suami pun tak lari
(bajet dah ada laki...haha)

pesanan cikgu aku dulu : kalau nak pikat suami dengan masakan dari air tangan sendiri baru suami melekat kat umah..tak cari yang lain ILOIKIT

makanan segera macam ni
kalau bujang2 okey lah kot
student ke,pergi camping ke,..
sebab mereka ni ketogori tak ada masa
so sesuailah kan..(daripada makan meggi hari2)
biarlah gunakannya dengan keadaan yang sesuai keyh

selamat mencuba
TUNA MAGIC AYAM BRAND



Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright