Graphics Girly Graphics

Kenapa harus rindu dia Damn!Damn!


Okey tak tahu nak mulakan  macam mana
dah berapa bulan rapat
saling bertanya khabar,berbalas mesej
tapi hati masih keliru , 

keliru betul ke apa yang aku buat?

perlu ke aku berkawan rapat dengan dia?
perlu ke aku mesej dia tanya khabar dia time sakit?
perlu ke aku risau time dia sakit?
perlu ke aku tacing2 gan dia?
perlu ke aku hari2 mesej dengan dia?
perlu ke aku buat something special tok dia? 
perlu ke aku bg lagu favourite aku kt dia?

perlu ke aku buat semua tu?
Ehh2 siapa pulak dia dengan aku?????

Itu jadi persoalan yang hari2 bermain dibenak fikiran aku 
kalau aku rindu dia
Rindu dia??
OK blh nyanyi lagu  ni..

I Wish You Here

okey kalau orang sekeliling yang kenal kitaorang mesti berfikir benda yang sama
you are actually any relationship with him?

no conclusion ,no comment






Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright