Graphics Girly Graphics

7 Lagu



 Online Users
Assalammualaikum w.b.t

selesai tugas mengemas baju yang dah berapa hari tak berlipat (madam besar sudah berbunyi so WAJIB kene buat kalau tidak bertambah dosa2 sedia ada..hee)Monkey EmoticonAfter sesi melipat baju..sesi menonton tv bermula..hah pukul 10 lebih..adoii lemah nafsu den bila turun bawah tgok mak dara n adik dara tengok AF9 (agak kurang melayan program berbentuk hiburan).Lau ditanya si adik dara tentang AF 9..semua dia tahu luar dalam..arghh malas lah nk cite lebih2 pasal AF9..nanti peminat2 setia AF9 ada yang mengamuk lebih2..baling botol,baling sampah kat aku..(bajet femes.hehe)Monkey Emoticon


7 lagu apa kah itu??mana lagu nya tak ada pun??memang tak ada pun..ni tadi aku kusyuk layan cite

terus teranglah aku katakan jalan ceritanya terbaik dari ladang gajah..gajah ada ladangkah??Monkey Emoticonlantak le ayat aku.Aku dok hostel tak berkesempatan tengok astro..mengharap TV ehsan kak jehan(akak senior) jelaMonkey Emoticons..yang siaran nya boleh tahan menguji keimanan aku..huhh.


kalau cerita cam psiko2..spesis2 CNI..CNI??CSI la lol...haha aku sngat2 layan la kan..sebab jalan ceritanya sangat menguji kepala otak aku yang sangat geliga  tak berapa cerdik sangat ni..hee~Monkey Iconsaku kan jenis nak tahu,nak tahu jugak..dah tahu malas dah nak amik thu..haha

ok lah da mengantuk ni..nak try tido awal la plak..ekeke..nak tahu jalan cerita nye sila la rjin2 tekan sinopsis kat bawah tu ya

SINOPSIS

**teringin nak tengok cerita kami..cerita lama lakonan Allahyarham Sudirman..tp kat Astro Citra..ala abah den idok pulek nk beli siarannya..Monkey Icons


Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright