Graphics Girly Graphics

Jadi sumber rujukan??

aSkm..huyyy
cheq nak habaq mai ni..
awat la smnjak dua mnjak ni..
ado ja tyo den sal kebaikn matrik dengan diploma lahMonkey Icons..
ok tak kolaj den belajar sekarang
susah tak nak amik diploma akaunMonkey Emoticon

adoiii..heran aq
aq ni student ka...pgawai pemasaran???
aq faham deme keliru lagi nak kearah mana..
cam je aku tak pernah hadapi..heee~

btw...aku serba salah bila deme tanya kat aq cam niMonkey Emoticons
"yesss. i dpt uitm merbok for account. and matrix pun account. i taktau nk pergi yg mana satu ?"
(
@
"susah ke tak eh dip in accountancy ni? :)"

@

"hmm ,, uitm ,,xp da dpt unikop ,, perakaunan ,,uitm bssness study ,, best x unikop??"

aku hnya mampu bg pendapat jela kan..
aku pn bukan pandai mana..bese2 je
tapi lau skdar berkongsi pendapat..
dont trust me 100%
i'm still not really sure with my own life..
serius aku sendiri masih tterkapai mencari jalan hidupMonkey Winks..huhh
ayat terkesima..haha

ok la slamat malam..Monkey Icon



Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright