Graphics Girly Graphics

kerja kalau internet tak ada..

Huhh tensionMonkey Emoticon rasanya bila saat tengah online tiba2 line internet no access..
Bikin hottMonkey Icons..mata pulak masa uh tak reti2 nak tutup..
Hurmm walau bagaimanapun aku jenis tak suka merewang2 wat benda tak senonoh
so bese la aku mmg suka mengodek laptop aku sampai dah jadi sewel da..haha
(mengigati zaman dapat komputer besor uh dulu sampai hang komputer uh aku kejekan..hee~)

oleh kerana malam masih muda semalam..aku mengodeklah photoscape..hahh bab meng'edit'2 pic ker video ker blog mmg my favourite lah tak tdow pn tak pe..lagi2 cuti2 cam gini..aku tak belajar dari kelas komputer mana2 pn..belajor sdri je..heee
~(mewarisi bapak den ske mengodek2 lappy)

malas nak cite pnjang meh ngok hsil2 yg tbek dari photoscape dr lappy yang aku dah kerjekan
selamat melihat :)



bday kak sophie yg ke 19
celebrate rmai dak blik kat MCD




event ac110

berjalan2 gan cikgu







masa ni aku jaga adik aku masuk wad
aku kan pencita kanak2..so anak orang pun aku rapat taw..indahnya menjadi kanak2 seperti deme ni..huuuu~



dari kri :aku,ain n pinaz

induksi sem 1













dak pompuan ac110(a)
julai 2010


masa wedding kakak kepada si fatin (yg tegah uh)
ada orang jealous dgn gmbar ni sb dia tak da..haha

kenangan tme fire drill
orang lain sibuk dgr pnrangn dr bomba
kami dak bilik 1,unit 7 ni kejenya bergambo je..ekeke


ada tak korang nampak cop comei yang aku dok tempek kat pic2 uh..hah..Monkey Icons.oh wat2 tak nmpak ye.aku wat sdri lol..dah bpe hri aku dok kejekan tok hsil yang tbek..tujuannya bukan pe..aku nak pastikan pic aku tak disalah gunakan..so orang lain nak copy deme tak leh wat hak ciptaan sdri..nak mnjaga kualiti n kselamatn la kta kan..heheMonkey Icons..cm ne nak wat??zaman da serba canggih boleh je copy mengopykan..hehe..lau bek komen le..tapi jgn perli2 taw direct je..hehe..yang baik datangnya dari Allah SWT..yang buruk uh datangnya dari saya sendiri.TQMonkey Emoticon
Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright