Graphics Girly Graphics

New Life with new situation..

Monkey Emoticons Online Users
Assalamualaikum..w.b.t hee
tak sangka tinggal beberapa hari lagi cuti semester 2 dah nak habis dan bermulalah episod baru dengan orang2 baru dalam bilik 1,unit 7
sedihMonkey Winks tak terungkap dengan kata2..kak ain n Unie dah tak ada..hanya tinggal aku sorang je ahli lama kelab bilik 1,unit 7Monkey Winks..kesian kan aku??sob..sob..sob
kali ni berdepan dengan orang baru..hurm tak tahu lah cam ne harap2 semuanya tiada masalah le hendak Nye
Icon Monkey Yoyo yela orang lama kita dah faham macam mana perangainya..kehidupannya.cara komunikasinye..bila dengan orang baru ni lain..org lama da faham perangai kita macam mana ,life kita mcm mana kan?Monkey Icon Cici
orang baru mst byak yang tak tahu perangai kita ni even best friend skali pun. ..lagi2 bad attitude n bad habit kte.tak ada manusia yang sempurna k..tak ada spe la yang bajet bgus selama 6 semester buat baik je..mst ad wat silap n salah kMonkey Winks.
So jadi la diri sendiri.Perangai kita dalam bilik lain..kat luar lain..lau hal dalam bilik banyak kita kongsi cerita dan rahsia..kalau salah pilih/salah orang untuk kita bercerita memang habis la..So kene berhati2 untuk membuka mulut..ok la doakn hubungan baru saya dengan ahli bilik berjalan lancar dan baik Monkey Winks.Seriously,aku bkan manusia sempurna ada kalanya tutur kata aku ni blh tahan 'baik' berbisa..perangai aku ni blh tahan menguji kesabaran korang ye.

satu lagi aku ni ada masalah kesihatan yang mungkin akan menganggu malam2 yg lena korang..n keselesaan korang.minta maap awai2 la..ye.Monkey Icons.dah Allah nak bg kat aku sakit cm ni..i'm accept dan masih lagi mcri penawar yang terbaik ...so maaf ye..
ok lah Selamat berkenalan junior2 baru Kolej Unikop, intake Mei2011 n welcome back for dearest senior and students Unikop..lets continue new semester with new wish, new cloths,new car..kembalilah kita bersengkang mata untuk segulung diploma..HOHO

** kerinduan pada Unie n Kak Ain.. hope mereka juga happy dengan kehidupan baru..Kak Ain jgn lupa lau konvo kat UiTM nti ajak kte ye..heeMonkey Icons Cici





Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

No comments:

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright