Graphics Girly Graphics

Tahniah kakak

Assalamualaikum..alhamdulilah diberi kesempatan lagi meng'update'post utk wat kali keberapa ratus entah..haha
alhamdulilah juga dipanjatkan kesyukuran keatas limpah rahmat dan rezeki dari Allah Taala.Baru-baru ni bekas kakak senior aku berjaya mendapat tawaran menyambung B.hons marketing di Uitm Shah Alam..DAA habis azab seksa mempulun subjek2 diploma selama 3thun kini..tinggal degree yang 2 thun ni sebgai penghabisan...bestnye weihh!!
akak yang mana weihh??ok2 aku tunjukkan
tadaaaa

cik aien bertudung putih itu la kakak senior saya ok..
tak boleh mintak no disini..sekian


tanya pada diri sendiri..boleh ke aku tahap macam kak ain??
insyallah doakn aku berjaya habis diploma cpt2 okeyh!!
Tak sbar nak kwin dah weihh :P (calon pon takde )

Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

1 comment:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

sabar2.. kawen no 2 ok..hehe. yang penting habiskan belajar dulu :)

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright