Graphics Girly Graphics

Cuti tanpa fulus..

                           



salam 1 blogger..hehe.Haihh..nampaknya semester break ni anis bercuti tanpa fulus lagi..sob2..alhamdulilah hari tu anis mohon kerja dekat kedai runcit as a assistant..tapi sayangnya anis terpaksa tolak demi keselamatan diri dan faktor lambat terima pemohonan (cewahh macam nak apply kerje company bsor plak)hahha...tak pe lah tak ada rezeki kat situ..lagipun shift malam bahaya untuk anak dara macam anis..kna rompak ke apa ke..buat naya je..

Tapi tadi ada berita tergempar dari kawan aku yang paling disayangi a.k.a Mr IR..sape pulak Mr Ir sila tekan Mr Ir okey ..dia pagi2 lagi kejut anis bangun subuh..(entah bila dia jadi alarm subuh aku entah..tapi terima kasih)Monkey Icons Cici

Berbalik pada title..Mr.Ir ada tanya anis dah dapat kerja ke??anis cakap anis ada mohon..dapat..tapi terpaksa tolak demi keselamatan diri..blablabla..lepas uh dia ada bagitahu anis
tempat kerja mak aku nak pakai orang, 
gaji 1000++..sebulan..bhgian taxation..tapi tak adalah kerja kira tax mana pon
Animated Emoticons+Animated Emoticons

Oh apa lagi aku melalak sorang2 sambil kutuk2 dia..sampai hati kau bgitahu aku lambat...memang ko tolak rezeki aku kan Mr.Ir..sampai hati ko.. Animated Emoticons

hurmm dah tak sempat dah nak kerja pun..cuti dah kurang dari sebulan sape nak..kan?? sob..sob sedihnya
Crazy Emoticons

tak adalah rezeki nak buat lesen awal  hurmm tak pe2 target aku lesen mesti hbis tahun ni jugak.!!

onigiriemoticon
Terima Kasih kerana sudi terjah Belog Cik AMAL alang2 TEKAN LIKE sekali tak pun kumen lah sikit.. ♥♥Love U All Readers♥♥flying kiss untuk korang♥♥

2 comments:

Woofer Storm said...

takpe,kejar impian slowly..ada rezeki tak ke mana gak tu...

follow kamu^^

anis said...

tu la..insyallah

HAK MILIK TERCIPTA PELIHARA OLEH Cik Amal @ Copyright